brändi

Markkinointikonsepti

Perinteinen mainostoimiston toimintamalli on luoda asiakkaan tuotteelle tai palvelulle markkinointikonsepti. Tällainen konsepti on idea markkinoinnin toteutuksesta kanavineen ja materiaaleineen. Markkinointiviestintä, visuaalisuus, äänet, sosiaalinen media, radio, printti – kaikki tehdyt valinnat pohjaavat ennalta ideoituun markkinointikonseptiin.

Markkinointikonseptin ydin on tavoitteessa, joka halutaan saavuttaa. Tavoittelun kohteita voi olla monia, mutta ne kannattaa jakaa kolmeen yleisryhmään: tunnettavuuden kasvatus, harkinnan kehottaminen ja suora tulostavoite. Uuden tuotteen tai palvelun tuominen markkinoille edellyttää ensin tietoisuuden levittämistä, sitten suhteen vahvistamista esimerkiksi sisältömarkkinoinnilla ja lopulta voidaan tavoitella myös helposti mitattavaa tulosta täsmäkampanjoinnilla.

Anton Valle

Toimitusjohtaja | Perustaja

Oletko pohtimassa palvelusi tai tuotteesi markkinointia? Digiä, printtiä vai kenties jotain ihan uutta? Täytä alla oleva lomake ja olen sinuun nopeasti yhteydessä.

14 + 14 =

PALVELUMME

Markkinointikampanjat
  • Kampanjasivut
  • Facebook-kampanjat
  • Adwords-kampanjat
  • Linkedin-kampanjat
  • Printtikampanjat
  • TV-kampanjat
  • Radiokampanjat
Markkinointipalvelu
  • Kampanjasuunnittelu
  • Markkinointikonsepti
  • Viestinnän ja markkinoinnin suunnittelu
  • Luovat ratkaisut
  • Projektihallinta
  • Tulosten seuranta ja analysointi
Markkinointimateriaalit
  • Yritysilme ja brändi
  • Graafinen suunnittelu
  • Verkkosivut
  • Facebook canvas-mainokset
  • Infografiikka
  • Videotuotannot
  • Printtimainokset
  • Radiomainokset
  • Mainosvalokuvat
  • IoT-mainos ja reagoiva display- ja messumainos (Puhuva Pahvi)
Markkinointiviestintä